2013. december 10., kedd

Firefox OS - Közös fejlesztés a Mozilla hétvégén

A hobbi Android projektemmel még csak néhány hónapja foglalkozom, de máris felkeltette az érdeklődésemet egy új platform a Firefox OS. Kíváncsi voltam a közösségre és ami mögötte van, így meglátogattam az egyik Mozillás workshop-ot. Mivel a résztvevőknek egy prototípust kellett magukkal hozni találkozóra, az androidos SonarQube alkalmazásomat portoltam át (legalábbis elkezdtem) a Firefox OS alá. Az egész napos fejlesztői találkozó néhány bevezető előadással indult, majd mindenki nekiállt a fejlesztésnek. A "hackelés" végig jó hangulatban zajlott, megtanultam pár hasznos fejlesztési fogást és persze megismerkedtem a hazai közösség tagjaival is.


A workshop-on mindenki kapott egy Geeksphone Keon készülékeket, amivel a Mozilla nem titkolt célja, hogy a fejlesztők minél több webappot készítsenek. A SonarQube alkalmazás portolását természetesen folytatom és blogolok is majd erről. Az appot pedig hamarosan publikálom a Firefox Marketplace-en.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Meg tudnád mondani mi a neve a programnak, amivel alkalmazást lehet írni Firefox OS-re?Androidra találtam, jól működik, de Firefox-ra nem. Előre is köszi!

    Üdv.:
    Erika

    VálaszTörlés
  2. html+css+javascript használatával tudsz mobil app-ot fejleszteni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.